Pirkimo sąlygos

Sąlygos

Pristatymo sąlygos

  • Sandėlyje esančios prekės pristatomos per  1-3 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo.
  • Jei pasirinktas apmokėjimas grynais, prekės išsiunčiamos tapačią arba sekančią darbo dieną ir yra pristatomos per 1-3 d.d
  • Jei pasirinktas apmokėjimas bankiniu pavedimu, prekės išsiunčiamos tik gavus apmokėjimą už prekes.
  • Užsakytos prekės pristatymo laikotarpis skaičiuojamas nuo sekančios darbo dienos.
  • Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime elektroniniu paštu.
  • PVM sąskaitą faktūra gausite kartu su užsakymu. 
  • Užsakymai pristatomi mūsų partnerių VENIPAK kurjerių tarnybos arba į LPexpress ir OMNIVA paštomatus

Pristatymo kaina

  • Prekių pristatymas visoje Lietuvoje yra nemokamas, jei pirkinių suma didesnė nei 20€
  • Pristatymas kurjeriu  -  pristatymo kaina 2,99€.
  • Pristatymas į LPexpress paštomatus -  3,99€.
  • Pristatymas į OMNIVA paštomatus - 1,99€.
  • Pasirinkus nemokamą prekių atsiėmimą iš parduotuvės,  prekes galite atsimti iš sandėlio adresu : Taikos 25b, Naujoji Akmenė
  • Mokant grynais taikomas papildomas 1,00 € mokestis.
  • Į Kuršių Neriją pristatome tik atskiru susitarimu.

Pirkėjų pareigos

  • Pirkėjas privalo sumokėti už prekes, bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokesčius ir priimti užsakytas prekes.
  • Už prekes Pirkėjas turi sumokėti į nurodytą banko sąskaitą arba grynais prekių pristatymo metu.( Jei nebuvo su pardavėju susitarta kitaip)
  • Pirkėjas privalo laiku sumokėti už gautas prekes. Apmokėjimo terminas nurodytas PVM sąskaitoje faktūroje.
  • Pirkimo pardavimo sutartis laikoma pasirašyta, kai pirkėjas pateikia užsakymą,nepriklausomai kokiu būdu jis tai padarė (telefonu, el.paštu, internetu ar kitu )
  • Visas išlaidas atsiradusias, dėl pirkėjo kaltės, kai neįmanoma pristatyti siuntos (pvz.: neteisingai nurodytas telefono numeris, adresas, ar kitų priežasčių dėl kurių nepavyko pristatyti siuntos gavėjui), turi atlyginti pirkėjas. Tokias išlaidas sudaro : prekių siuntimo ir gražinimo išlaidos, pakavimo išlaidos ir kitos tiesioginės ir netiesioginės išlaidos.
  • Išlaidas atsiradusios dėl kurjerio prastovos, kai kurjeriui tenka laukti ilgiau nei 10 minučių -  moka pirkėjas. 
  • Visi ginčai tarp pirkėjo ir pardavėjo sprendžiami teisiniu keliu, pagal galiojančius Lietuvos respublikos įstatymus.

Prekių grąžinimas

  • Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekę, turi užpildyti Pardavėjo nustatytos formos prekių grąžinimo dokumentą, kuris Pirkėjo prašymu atsiunčiamas Pirkėjui elektroniniu paštu. Prekių grąžinimo dokumentas pateikiamas kartu su grąžinama preke. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą – PVM sąskaitą faktūrą ir mokėjimo kvitą (Jei mokėta grynais)
  • Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pirkėjas. Kai prekes iš Pirkėjo atsiima Pardavėjas, prekių siuntimo išlaidos išskaičiuojamos iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos.
  • Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 
    1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    2. Grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę);
    3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
    4. Kartu su prekėmis turi būti grąžinti ir visi papildomi priedai (Jei jie buvo be papildomo mokesčio pridėti)
  • Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas kreipiasi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos ir pateikia prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.
  • Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
  • Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų: kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę.
  • Pirkėjas praneša Pardavėjui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą: pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties.
  • Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, neįskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. 
  • Visais grąžinimo ar keitimo atvejais Pirkėjas privalo raštu arba el.paštu informuoti Pardavėją apie ketinimą grąžinti prekes. Per 48 valandas po informavimo apie ketinimą grąžinti prekes Pirkėjui bus suteikta visa reikalinga informacija kaip grąžinti prekes.